Studija „Najbolji u Njemačkoj- najbolji u svakodnevici“ realizirana je posredstvom Focus Moneya i Deutschlands Testa kroz IMWF. Studija pokazuje kojim markama i poduzećima Nijemci najviše vjeruju. Utemeljena je na analizi mnoštva internetskih izvora, npr. u obliku ocjena kupaca, recenzije proizvoda ili iskustava koje korisnici dijele unutar internetskih zajednica. Sveukupno je za studiju u obzir uzeto oko 24. 000 marki i poduzeća u pogledu na iskustva njihovih korisnika. Oni, koji su u ovome istraživanju izuzetno dobro pozicionirani su i odlikovani.
Hausengel Holding AG je ocijenjen unutar branše medicine i zdravlja te je skupio veliki broj bodva. Od svih uspoređenih poduzeća, Hausengel zauzima 6. mjesto od sveukupno 18 odlikovanih poduzeća iz područja pomoćnih i njegovateljskih službi. Pod kategroijom posredovanja na području „24-satne njege“, Hausengel zauzima prvo mjesto. Iz vrednovanja glasova klijenata s obzirom na usluge Hausengel poduzetničke grupacije proizlazi konačni broj bodova od 71,8 od ukupno 100. Direktor Hausengel Holding AG-a Simon Wenz: „Zahvaljujemo našim klijentima na njihovom povjerenju i drago nam je zbog pozitivnih vrednovanja. Ona pokazuju da naš moto „u potpunosti zbrinuti“ uzimamo ozbiljno. Fokus stavljamo na umreženu njegu i skrb te smo si od početka za cilj uzeli visoki standard kvalitete. To jedino može proizaći iz dijaloga s našim klijentima i partnerima. Naš prioritet su snažna orijentiranost na klijente, kao primjerice dobra dostupnost i sveobuhvatne informacije koje služe kao brza pomoć pri svakoj fazi njege.“
Obiteljsko poduzeće osnovano je prije ravno 15 godina i od tada nudi široki spektar usluga, a također je povećalo i broj podružnica. Od ambulantne stručne njege na šest lokacija, tzv. „24-satne njege“ u cijeloj Njemačkoj pa sve do savjetovanja o njezi, kao i mnoštvu drugih projekata kao što su npr. Generacijski park u Hausengelovom zavičajnom mjestu Ebsdorfergrund Hausengel sve sjedinjuje pod jednim krovom. „Našim klijentima možemo ponuditi cjelokupnu mrežu usluga iz područja njege i skrbi. Time osiguravamo da ljudi kojima je potrebna njega, kao i njihovi članovi obitelji, dobiju skrb, koju stvarno trebaju. Individualno, kompetentno i plativo.“, kaže Wenz.
Obitelj Wenz, koja je i osnovala agenciju, i sama je stajala pred izazovom na koji način osigurati dostojanstvenu njegu i skrb u poznatom kućnom okruženju. Svoju osobnu priču, iskustva i znanje iz toga vremena žele prenositi i na druge obitelji koje se nalaze u sličnoj situaciji. To je bio kamen temeljac za osnutak poduzeća u 2005. godini. „Odlikovanje je objektivni dokaz o kvaliteti i potvrda da smo na pravome putu. Ne želimo se odmarati na staroj slavi, već gledati u budućnost i zajedno aktivno oblikovati njegovateljsku svakodnevicu. Zalažemo se za to, da visoki standardi koje smo postavili vrijede svugdje.“, dodaje Wenz.
Osnovne informacije o provođenju studije možete pronaći na mrežnoj stranici „Najbolji u Njemačkoj“.