Schliessen
Schliessen

Kupci potvrđuju Hausengel TOP službu za korisnike: Dodjela njemačke nagrade za klijente

Koje tvrtke imaju najsretnije klijente i najbolju uslugu? Ovo je ponovno bilo središnje pitanje velikog njemačkog rangiranja „Deutscher Kunden-Award 2022/23“ (Njemačka nagrada za klijente), koje je provelo Njemačko društvo za proučavanje potrošača (DtGV). Prikupljeno je više od 339.000 mišljenja kupaca za ukupno 2.589 tvrtki iz 258 sektora. U sektoru agencija za njegovateljstvo i skrb, Hausengel se ističe posebno pozitivno i bilježi TOP korisničku službu za korisnike. Već treći put zaredom tvrtka dokazuje da potrebe klijenata igraju središnju ulogu.

Siegel Deutscher Kunden-Award: Zum Dritten Mal in Folge TOP-Pflegekräftevermittler

“Mi ne prodajemo automobile, mi pružamo uslugu koja se temelji na povjerenju. U najboljem slučaju, kućna njega i skrb velika je podrška svima. Međutim, ovu odluku nitko ne donosi olako. Neki stariji ljudi ili čak njihova obitelj u početku teško prihvaćaju ideju dobivanja pomoći izvana. Stoga je vrlo važno poznavati potrebe obitelji za njegu i skrb i u takvim situacijama adekvatno odgovoriti na njih," objašnjava Juliane Bohl, članica uprave Hausengel. Samo tako se postiže dobra kvaliteta usluge. “Naš cilj je ojačati kućnu njegu i skrb. Prava usluga u pravo vrijeme i na pravom mjestu je ono što je potrebno onima koji su pogođeni.” U tu svrhu, Hausengel se prije svega oslanja na kvalitativne specijalističke savjete kada zovu ljudi čijoj obitelji je potrebna njega ili koji žele unaprijed saznati više. „Želimo onima koji traže savjet, pružiti najkvalitetniju osnovu za donošenje odluka. To uključuje prosljeđivanje aktualnih i točnih informacija. Međutim, osim činjenica, jednako je važno slušati i poštivati ​​obiteljsku povijest”, kaže Bohl. Svi savjetnici za njegu u Hausengelu obučeni su stručnjaci iz ambulantne i odobrene službe za njegu Hausengel. Oni procjenjuju situaciju njege i skrbi u obiteljima s profesionalnog stajališta i tako mogu dati individualne savjete o organiziranju takve usluge kod kuće. Tijekom cijelog razdoblja trajanja njege i skrbi, obitelji uz sebe imaju stalnu osobu za kontakt. Visokoj razini orijentiranosti prema kupcima doprinosi i telefon za hitne slučajeve te općenito dobra dostupnost za sva pitanja.

"Vrlo smo zadovoljni što smo primili njemačku nagradu za kupce i željeli bismo zahvaliti našim kupcima i klijentima na povjerenju i pozitivnoj ocjeni", kaže Bohl. Važno je biti u bliskom kontaktu sa svima koji su uključeni u proces njege i skrbi. “Povratne informacije su ključne za naš rad i optimizaciju naše usluge. Sjajno je što nam se to priznaje ovom nagradom. Nastavit ćemo raditi na tome i u budućnosti kako bismo osigurali da se naši kupci osjećaju potpuno zbrinuto." Posebno joj je drago što je tvrtka već treći put zaredom uspjela osvojiti nagradu za TOP službu za korisnike.

Pozadina njemačke nagrade za kupce 2022./2023.

„Deutscher Kunden-Award 2022/23“ (Njemačka nagrada za klijente), je online anketa klijenata i kupaca koji su odabrani s obzirom na socio-demografske karakteristike na način da predstavljaju reprezentativni presjek populacije. Uključene su samo prosudbe ljudi koji su u posljednje 3 godine bili klijenti tvrtke o kojoj se radi procjena. Iskustvo s korisničkom službom u Hausengelu ispitanici su ocijenili pozitivno na ljestvici od 10 stupnjeva (1=katastrofalno, 10=izvanredno), a korisnička služba dobila je ocjenu 7,75. Više informacija o anketi i rezultatima možete pronaći ovdje.