Svaka pojedinačna dobra ocjena ili preporuka Hausengel usluga je vrijedna, a ovo priznanje je potpuni vrhunac: Hausengel je treću godinu zaredom dobio certifikat ili tzv. pečat na području testiranja za "Najbolje usluge za njegu i pomoć u Njemačkoj". Kao i prethodne godine, zahvalni smo na svim pozitivnim i konstruktivnim kritikama koje su omogućile ovo posebno postignuće. „Treći put zaredom“, kaže predsjednik uprave Simon Wenz, ponosan na nagradu. „Vrlo smo zadovoljni ponovnim osvajanjem ove nagrade jedne neovisne studije i to nas samo potvrđuje u svakodnevnom radu.“
Dok tražilice kao što su Google i sl. mapiraju cijeli niz pružatelja i opcija, postaje sve teže otkriti koji je pružatelj usluga zapravo najbolji. Studije i nagrade stoga pomažu u orijentaciji. Također i ove godine je Institut za menadžment i ekonomska istraživanja (IMWF) u ime Deutschland Testa i poslovnog časopisa Focus-Money, analizirao njemačko tržište.
Studija pokazuje kojim tvrtkama Nijemci najviše vjeruju. U tu svrhu ispitano je oko 20.000 brendova i tvrtki koristeći metode „društvenog saslušanja“. Mišljenja kupaca iz brojnih izvora na internetu bilježe se u bazu podataka te obrađuju. Nagrađene su sve one tvrtke koje su bile posebno uspješne u ovom najvećem istraživanju ocjena kupaca ili klijenata, a jedna od njih je Hausengel.
Ali što kupci posebno cijene kod Hausengela?
1. Preko 17 godina iskustva. Tvrtka je osnovana 2005. godine iz vlastite obiteljske prošlosti i potrebe. Dakle, 17 godina stručnosti u njezi. Iz toga se razvila empatija, svijest o kvaliteti i širok raspon svakodnevnih usluga.
2. Kvalificirane njegovateljice i njegovatelji. 14.000 njegovatelja iz istočne Europe nalazi se u Hausengel bazi. Tvrtka sama zapošljava njegovatelje i pažljivo ih priprema za njihov angažman u Njemačkoj. Njegovatelji na Hausengel akademiji, koju je odobrila država, imaju priliku naučiti više o skrbi i njezi.
3. Individualna pomoć. Osposobljeni i educirani savjetnici i širok raspon dodatnih usluga nude individualnu podršku ovisno o osobnim preferencijama.
„Umrežavanje i razmjena s našim klijentima i partnerima temelj su našeg daljnjeg razvoja i visokih standarda kvalitete koje si svakodnevno postavljamo. Naš princip „sveobuhvatna briga“ shvaćamo doslovno. Dobra dostupnost, sveobuhvatan raspon savjeta i brza pomoć temeljena na potrebama u svakoj situaciji njege i skrbi, kod nas se podrazumijevaju", kaže Wenz.
Više informacija o aktualnoj nagradi dostupno je (od kolovoza) ovdje: www.deutschlandtest.de/diebesten/