Pripreme za put
Kako bi osigurali sigurnost i komfor naših njegovatelja trudimo se obaviti sve formalnosti vezane za Vaše putovanje. Stoga dajemo veliku pozornost organizaciji putovanja do odredišta i mjesta rada. Cilj Hausengela je koordinirati proces na taj način, da su svi naši primatelji franšize budu u potpunosti zbrinuti tijekom cijelog putovanja, da smanjimo stres i pripazimo na sigurnost tijekom putovanja.
Putovanje
Nakon upisivanja i odluke o suradnji s konkretnim poslodavcem osiguravamo školovanja za naše primatelje franšiza. Tijekom školovanja se dogovaraju pojedinosti o franšiznom ugovoru, objašnjavaju se oblik i opseg suradnje i razbijaju se sve predrasude. Cilj školovanja je predstaviti najvažnije informacije, prava i obaveze kako bi na miru mogli otputovati i početi raditi.
Tada je vrijeme organizirati putovanje. Svakom novom primatelju franšize se dodjeljuje osobni agent, koji se brine o tome da se putovanje do osobe kojoj je potrebna njega pravilno organizira.


Kako bi ispunili očekivanja naših primatelja franšiza tijekom njihovog prvog posla, pokušavamo ich pratiti u svakoj etapi njihovog rada. Pri svojem prvom poslu ih prati naš suradnik. Njegov zadatak je njegovatelju olakšati prvi kontakt s obitelji, pružiti im podršku i rastrojiti sve sumnje.
Naši njegovatelji sami biraju njima najbolji način putovanja. Zadatak Hausengela je koordinirati proces.
Puno njegovatelja preferira putovanje malim autobusima
To je direktan i ugodan način putovanja osoba od kuće pa sve do obitelji osobe o kojoj se moraju brinuti. Ukoliko izaberete ovaj način putovanja, reći ćemo Vam kada trebate okvirno stići kod obitelji te s našim vanjskim suradnikom dogovaramo prijevoz i predstavljanje kod obitelji.


Putovanje s međunarodnim autobusima
Kada njegovatelj putuje s velikim autobusom, biramo mjesto na koje treba doći i to u blizini mjesta gdje se nalazi potencijalni poslodavac/osoba kojoj je potrebna njega. Naš vanjski suradnik njegovatelja kupi s autobusnog odredištai vozi ich sve do mjesta rada.
Hausengel surašuje s prijevoznicima kao Sindbad ili Eurolines, stoga nudimo mogućnost naručivanja karte i ostvarivanja dodatnog popusta od 15% na kupovinu. Obratite nam se!
Putovanje osobnim automobilom
Ova opcija je moguća nakon dogovora s potencijalnim poslodavcem. Poslodavci nemaju uvijek slobodan parking ispred kuće. Procedura je ista kao i kod putovanja s minibusom. Određuje se vrijeme dolaska njegovatelja i dogovara se sastanak s vanjskim suradnicima. Ugovor se potpisuje u prisutstvu predstavnika.


Noćenje u Heskemu
U hitnim slučajevima imamo smještaj u blizini našeg ureda , u kojima garantiramo besplatnu brigu i prenoćište za naše primatelje franšiza.
Popis stvari za putovanje
Kako se pripremiti za posao?

Iz iskustva znamo da je prvi put na posao u inozemstvo povezan s velikom razinom stresa. Strana zemlja, strani jezik, strani ljudi – sve nas ovo dovodi do očajavanja. No nemojte se bojati! Zu ove savjete i našu pomoć možete kontrolirati situaciju.
Prije svega je važno sastaviti popis nužnih stvari koje će nam biti korisne tijekom putovanja i rada, koji u prosjeku traje od 6 do 12 tjedana.
Važni dokumenti:
- Osobna iskaznica
- Vozačka dozvola
- Potvrda osiguranja
- Dokumenti, ugovor s poduzećem koji potvrđuje legalnost i sigurnost njegovatelja
- Autobusne karte
Ne bi smjeli zaboraviti:
- Mobitel s punjačem
- Novčanik i novac (euri) za manje troškove
- Rječnik ili njemačko-hrvatske govorne vježbe
- Lijekove koji su Vam potrebni, posebice oni koje morate redovno uzimati, kao i tablete za bolove
Ručna prtljaga:
- Za piti / voda / termosica s kavom ili čajem
- Sendviči/ grickalice
- Maramice i vlažne maramice za ruke
Ovisno o trajanju ugovora nemojte zaboraviti:
- Odjeća - (donje rublje) trebalo bi pratiti godišnje doba i biti uredno složeno. Bez obzira da li putuje u ljetno vrijeme, nije na odmet ponjeti neku topliju vestu ili jaknu za kišu. Pokušajte izabrati udobnu obuću.
- Knjige – za osobe koje ne koriste internet u inozemstvu preporučamo da ponesu svoju omiljenu knjigu ili kuharicu, kako bi smanjili stres prilikom pripremanja jela.
- Kozmetika- higijenske potrepštine – sapun ili gelt za tušitanje, minimalno dva ručnika, šampon za kosu, češalj, pasta i četkica za zube, papuče, papuče za tuš.
- Laptop, Tablet ili tradicionalnu križaljku.
Prije početka rada bilo bi dobro dati podatke obitelji Vama bliskim osobama, kako bi se u svakome trenutku mogli osjećati sigurno.
Hausengel koordinatori Vam svakim danom stoje na raspolaganju, od ponedjeljka do petka u periodu od 08:30 do 17:30:
+385 31 303 141
U hitnim slučajevima, svakim radnim danom, uključujući i vikende iza 17:30, odnosno od 0-24 h dostupni smo na broj:
+49 151 557 937 59