Brzi test na koronu Brzi test na koronu

Pripreme za put

Kako bi osigurali sigurnost i komfor naših njegovatelja trudimo se obaviti sve formalnosti vezane za Vaše putovanje. Stoga dajemo veliku pozornost organizaciji putovanja do odredišta i mjesta rada. Cilj Hausengela je koordinirati proces na taj način, da su svi naši primatelji franšize budu u potpunosti zbrinuti tijekom cijelog putovanja, da smanjimo stres i pripazimo na sigurnost tijekom putovanja.

Putovanje

Nakon završetka procesa regrutacije i odluke za suradnju s određenim klijentom, organiziramo online obuku za naše korisnike franšize. Tijekom obuke razgovaramo o detaljima ugovora o franšizi, objašnjavamo oblik i opseg suradnje i razjašnjavamo sve nedoumice.

Cilj ove obuke je učinkovito prenijeti najvažnije informacije, prava i dužnosti primatelja franšize te razumjeti principe franšiznog sustava.

Tada dolazi vrijeme za organizaciju putovanja do mjesta rada. Svakom novom primatelju franšize dodijeljen je osobni koordinator koji, između ostalog, osigurava siguran dolazak na mjesto rada u Njemačku kod obitelji.

Gospodin pojašnjava ugovor gospođi
Dolazak
Kada je dobila svoju prvu ponudu za Hausengel je gospođa Zofia otputovala za Njemačku krajem 2016. Dobro se sjeća ove ponude. „Bojala sam se, kada putujete na novo mjesto imate strah koji proizlazi iz nesigurnosti. To je prirodno. „Kada je stigla na odredište shvatila je da je stres bio nepotreban jer je nova njegovateljica bila okružena podrškom i brigom sa svih strana. Prvi susret s novom obitelji prošao je u prijateljskoj atmosferi.. „Primanje je bilo jako ljubazno. Svatko u obitelji mi se smiješio. Moja zamjenska njegovateljica me upoznala s mojim obavezama i zadacima i dala mi je sve informacije koje su mi bile potrebne za rad. Obitelj se pokazala kao ljubazna i prijateljski nastrojena. Osoba o kojoj sam se brinula je bila izrazito ljubazna, smirena i balansirana. Dobro ga se sjećam. „Ulazak u novo okruženje olakšan je kroz veliku podršku, koju Zofia nije dobila samo od obitelji i osobe koju je trebala njegovati, već i od Hausengel suradnika.
microbuz

Hausengel Transportservice - sveobuhvatna organizacija putovanja

Kao dio ugovora o franšizi, našim njegovateljima nudimo uslugu sveobuhvatne i besplatne organizacije putovanja izravno s navedene adrese na adresu odredišta. U tu svrhu uspostavili smo suradnju s prijevozničkom tvrtkom Lumi obrt za prijevoz koja kao naš kooperant obavlja prijevoze koje smo naručili.

Usluga prijevoza Hausengel jamči Vam:

  • Sveobuhvatna podrška i priprema putovanja Hausengel naručuje i plaća Vašu kartu.
  • Preuzet ćemo Vas s Vaše naznačene adrese i osigurati Vam nesmetan transfer do odredišta
  • Osiguravamo sigurno putovanje uz najviše sigurnosne mjere.
  • Nudimo udobnu vožnju u novom vozilu s pouzdanim vozačem i pouzdanim suputnicima.
  • Jamčimo potporu vozača koji je u stalnom kontaktu s Hausengelovim koordinatorima tijekom putovanja i njegovu pomoć oko prtljage.
  • Osiguravamo otprilike 6-8 sati primopredaje između njegovatelja kako bismo umanjili stres prvog radnog dana.
  • Svaki korisnik franšize koji uzima našu uslugu Hausengel prijevoza i prijevozničke tvrtke prima podatke koji potvrđuju dan i vrijeme polaska / preuzimanja s određene adrese.
  • Za svakog putnika pripremit ćemo prigodan i sladak dar!

Primjenjuju se fiksni dani u tjednu za izmjene njegovatelja

Putovanja iz Hrvatske u Njemačku odvijaju se:

  • utorkom
  • četvrtkom

A polasci iz Njemačke u Hrvatsku:

  • srijedom
  • petkom
Dani prebacivanja
Femeie la gară

Kada putovanje organizirate sami

Hausengel organizira opsežna putovanja isključivo putem prijevozničke tvrtke, koja je trenutno Lumi obrt za prijevoz. Međutim, korisnici franšize Hausengel imaju izbor ne koristiti ovu uslugu. Svatko tko odluči svoje putovanje organizirati s prijevoznim sredstvom koje nije osigurano od strane Hausengela, putovanje mora sam planirati i platiti. U tom slučaju korisniku franšize, od strane klijenta, bit će nadoknađeni troškovi putovanja kao i prije - 4 tjedna od početka trajanja ugovora. Svaka osoba koja u svoje ime planira svoje putovanje dužna je pridržavati se određenih dana polazaka/odlazaka.

Popis stvari za putovanje

Kako se pripremiti za posao?

Iz iskustva znamo da je prvi put na posao u inozemstvo povezan s velikom razinom stresa. Strana zemlja, strani jezik, strani ljudi – sve nas ovo dovodi do očajavanja. No nemojte se bojati! Zu ove savjete i našu pomoć možete kontrolirati situaciju.

Prije svega je važno sastaviti popis nužnih stvari koje će nam biti korisne tijekom putovanja i rada, koji u prosjeku traje od 6 do 12 tjedana.

Važni dokumenti:

  • Osobna iskaznica
  • Vozačka dozvola
  • Potvrda osiguranja
  • Dokumenti, ugovor s poduzećem koji potvrđuje legalnost i sigurnost njegovatelja
  • Autobusne karte

Ne bi smjeli zaboraviti:

  • Mobitel s punjačem
  • Novčanik i novac (euri) za manje troškove
  • Rječnik ili njemačko-hrvatske govorne vježbe
  • Lijekove koji su Vam potrebni, posebice oni koje morate redovno uzimati, kao i tablete za bolove

Ručna prtljaga:

  • Za piti / voda / termosica s kavom ili čajem
  • Sendviči/ grickalice
  • Maramice i vlažne maramice za ruke

Ovisno o trajanju ugovora nemojte zaboraviti:

  • Odjeća - (donje rublje) trebalo bi pratiti godišnje doba i biti uredno složeno. Bez obzira da li putuje u ljetno vrijeme, nije na odmet ponjeti neku topliju vestu ili jaknu za kišu. Pokušajte izabrati udobnu obuću.
  • Knjige – za osobe koje ne koriste internet u inozemstvu preporučamo da ponesu svoju omiljenu knjigu ili kuharicu, kako bi smanjili stres prilikom pripremanja jela.
  • Kozmetika- higijenske potrepštine – sapun ili gelt za tušitanje, minimalno dva ručnika, šampon za kosu, češalj, pasta i četkica za zube, papuče, papuče za tuš.
  • Laptop, Tablet ili tradicionalnu križaljku.

Prije početka rada bilo bi dobro dati podatke obitelji Vama bliskim osobama, kako bi se u svakome trenutku mogli osjećati sigurno.

Hausengel koordinatori Vam svakim danom stoje na raspolaganju, od ponedjeljka do petka u periodu od 08:30 do 17:30:

+385 31 303 141

U hitnim slučajevima, svakim radnim danom, uključujući i vikende iza 17:30, odnosno od 0-24 h dostupni smo na broj:

+49 151 557 937 59