Pripreme za put
Nakon završetka procesa regrutacije i odluke za suradnju s određenim klijentom, organiziramo online obuku za naše korisnike franšize. Tijekom obuke razgovaramo o detaljima ugovora o franšizi, objašnjavamo oblik i opseg suradnje i razjašnjavamo sve nedoumice. Cilj ove obuke je učinkovito prenijeti najvažnije informacije, prava i dužnosti primatelja franšize te razumjeti principe franšiznog sustava. Tada dolazi vrijeme za organizaciju putovanja do mjesta rada. Svakom novom primatelju franšize dodijeljen je osobni koordinator koji, između ostalog, osigurava siguran dolazak na mjesto rada u Njemačku kod obitelji.
Popis stvari za putovanje
Kako se pripremiti za posao?
Iz iskustva znamo da je prvi put na posao u inozemstvo povezan s velikom razinom stresa. Strana zemlja, strani jezik, strani ljudi – sve nas ovo dovodi do očajavanja. No nemojte se bojati! Zu ove savjete i našu pomoć možete kontrolirati situaciju.
Prije svega je važno sastaviti popis nužnih stvari koje će nam biti korisne tijekom putovanja i rada, koji u prosjeku traje od 6 do 12 tjedana.
Važni dokumenti:
- Osobna iskaznica
- Vozačka dozvola
- Potvrda osiguranja
- Dokumenti, ugovor s poduzećem koji potvrđuje legalnost i sigurnost njegovatelja
- Autobusne karte
Ne bi smjeli zaboraviti:
- Mobitel s punjačem
- Novčanik i novac (euri) za manje troškove
- Rječnik ili njemačko-hrvatske govorne vježbe
- Lijekove koji su Vam potrebni, posebice oni koje morate redovno uzimati, kao i tablete za bolove
Ručna prtljaga:
- Za piti / voda / termosica s kavom ili čajem
- Sendviči/ grickalice
- Maramice i vlažne maramice za ruke
Ovisno o trajanju ugovora nemojte zaboraviti:
- Odjeća - (donje rublje) trebalo bi pratiti godišnje doba i biti uredno složeno. Bez obzira da li putuje u ljetno vrijeme, nije na odmet ponjeti neku topliju vestu ili jaknu za kišu. Pokušajte izabrati udobnu obuću.
- Knjige – za osobe koje ne koriste internet u inozemstvu preporučamo da ponesu svoju omiljenu knjigu ili kuharicu, kako bi smanjili stres prilikom pripremanja jela.
- Kozmetika- higijenske potrepštine – sapun ili gelt za tušitanje, minimalno dva ručnika, šampon za kosu, češalj, pasta i četkica za zube, papuče, papuče za tuš.
- Laptop, Tablet ili tradicionalnu križaljku.
Prije početka rada bilo bi dobro dati podatke obitelji Vama bliskim osobama, kako bi se u svakome trenutku mogli osjećati sigurno.
Hausengel koordinatori Vam svakim danom stoje na raspolaganju, od ponedjeljka do petka u periodu od 08:30 do 17:30:
+385 31 303 141
U hitnim slučajevima, svakim radnim danom, uključujući i vikende iza 17:30, odnosno od 0-24 h dostupni smo na broj:
+49 151 557 937 59