Zakazivanje konzultacija +385 31 303 141 WhatsApp čavrljanje
Web čavrljanje

Potrebna suglasnost

Za korištenje UserLike chata, molimo vas za vašu suglasnost za marketinške kolačiće. Ti kolačići su potrebni kako bi UserLike mogao optimizirati i personalizirati uslugu chata. Vašu suglasnost možete povući u bilo kojem trenutku.

Postavke kolačića

info(at)hausengel.hr
<
Schliessen
Schliessen

Komunikacija sa štićenikom

Komunikacija je vrlo važna i dio je skrbi i podrške starijim osobama. Kako biste neometano komunicirali s osobom o kojoj brinete, morate usvojiti komunikacijske vještine kao što su slušanje, poštovanje, empatija, razumijevanje i povjerenje. Komunikacija u početku može biti teža za njegovatelje zbog nepoznavanja osobe o kojoj se skrbi. U početku morate biti strpljivi, ali nakon boljeg upoznavanja komunikacija će biti lakša. Komunikaciju dijelimo na dva oblika: verbalnu i neverbalnu.

Komunikacija sa štićenikom

Neverbalna komunikacija kao na primjer govor tijela jednako je važana kao i riječi a posebno u situaciji kada osoba o kojoj se brine ne može komunicirati ili govori nerazumljivo zbog svoje dijagnoze. Mrštenje je znak da nešto nije u redu ili da se osobi o kojoj brine nešto ne sviđa i osjeća se nesigurno. Grbljenje je snažan negativan signal u neverbalnoj komunikaciji - prenosi nezainteresiranost, dosadu i činjenicu da osoba ne želi biti na tom mjestu. Osmijeh je, na primjer, siguran način izražavanja dobre volje i ljubaznosti. Općenito, muškarci su mnogo skloniji osmijehu od žena. Promatrajte izraze lica štićenika kako biste vidjeli razumije li on ili ona te ponovite informaciju kako biste bili sigurni.

U verbalnoj komunikaciji koristimo se riječima. Većinom to je dijalog između dvoje ljudi, u malim ili velikim grupama, u ovom slučaju između njegovatelja i štićenika. Ako želite poboljšati komunikaciju s osobom do koje brinete, trebali biste primijeniti sljedeća načela:

  • Tretirajte stariju osobu kao partnera.
  • Strpljivo slušajte, pomozite ili objasnite.
  • Nemojte se prepustiti osjećajima i emocijama, ostanite profesionalni.
  • Prilikom komunikacije trebali biste osigurati ugodno okruženje i uvjete koji ne ometaju razgovor.
  • Ni vi ni osoba o kojoj skrbite ne bi trebali biti pod stresom.
  • Trebali bi pokazati ​​poštovanje i obzir jedno prema drugome.

Što ako imam dominantnog štićenika? Ključno je razumjeti zašto se on ili ona tako ponašaju. Možda je to zbog njegovog karatkera ili zato što je u svom profesionalnom životu imao vodeću poziciju. Prije svega, nemojte ga uvjeravati u svoj stav i nemojte se s njim svađati. Ne morate imati isto mišljenje, ali možete pokazati poštovanje jedno drugome. Možete pitati kakav je njegov stav i što on misli.  Nadalje, možete dati inspiraciju štićeniku i reći kako vidite situaciju, bez kritiziranja njega/nje ili omalovažavanja položaja. Osoba o kojoj brinete mora osjećati da je tretirana ravnopravno.

Jedna od njegovateljica Hausengela, gospođa Erika, jednom nam je rekla: "Ovaj posao radim već dugo, ali sam shvatila da je dobra komunikacija između vas, obitelji i osobe o kojoj se skrbi vrlo važna. Često pitam štićenika što voli, što voli jesti, što voli raditi i na tome gradim komunikaciju. Jednom sam se uspjela približiti štićeniku tako što smo ujutro i navečer zajedno plesali i pjevali tijekom jutarnje i večernje higijene.”

Pisati preko WhatsApp izravno
Zakažite sastanak sada
Pozovite +385 31 303 141
Pišite na info(at)hausengel.hr adresu