Hausengel dobiva novo odlikovanje za najbolje usluge za klijent

U okviru neovisnog istraživanja „Deutscher Kunden-Award 2020/21“ der Deutschen Gesellschaft für Verbraucherstudien (DtGV) poduzetnička grupacija Hausengel ponovno dobiva odlikovanje za najbolje usluge za klijente u branši posredovanja njegovateljima. Od svih uspoređenih poduzeća je Hausengel, prema anketama koje su ispunjavali klijenti, zauzeo prvo mjesto te postaje dio najboljih na području pružanja usluga klijentima, kao i kvalitete ponude.

Njemački nagrada „Deutsche Kunden-Award 2020/21“ utemeljena je na općoj, sveobuhvatnoj državnoj anketi. Za neovisno istraživanje potrošača u obzir je uzeto više od 330.000 mišljenja kupaca o ukupno 2.261 poduzeća iz 233 branši. Anketirani klijenti čine reprezentativni presjek stanovništva te su ispitivani prema njihovim iskustvima o pojedinom poduzeću. (DtGV). Poduzetnička grupacija Hausengel je unutar branše posredovanja njegovateljima ocijenjena ovim putem: grupacija s velikim razmakom od konkurencija zauzima prvo mjesto i time dokazuje izuzetnu kvalitetu usluga u usporedbi s konkurencijom. Član hausengelove uprave, Juliane Bohl Juliane Bohl: „Zahvaljujemo našim klijentima na povjerenju! U ovo vrijeme nesigurnosti je dobra usluga za klijente važnija nego ikada prije. Naglasak stavljamo na dostupnost, sveobuhvatnu ponudu savjetovanja i primjerenu pomoć.“

Hausengel kao najbolji posrednik „24- satnoj njezi“

Hausengel već 15 godina, zu savjetovanje o njezi i profesionalnoj ambulantnoj njezi, nudi i 24- satnu njegu u domovima štićenika. Ove godine naša poduzetnička grupacija ne slavi samo obljetnicu, već i veliki uspjeh. „Radujemo se što smo i nakon focusovog odlikovanja za najbolje posrednike u njezi na području Njemačke u tzv. 24-satnoj njezi, također dobili prvo mjesto prema anketama DtGV-a“, kaže Bohl. Najbolja usluga za klijente u branši svjedoči o priznanju od strane obitelji koje su u potrazi za pomoći, kao i njihovoj rodbini. Osnivači Hausengela, članovi obitelji Wenz, su se i sami nalazi pred velikim izazovom pronaći odgovarajuću njegu i skrb za člana njihove obitelji, te poznaju brige, probleme i želje koje se javljaju u takvoj situaciji. „Našu krilaticu – u potpunosti zbrinuti – shvaćamo ozbiljno. U stalnom smo kontaktu s našim klijentima i partnerima i težimo umreženoj njezi i skrbi. Redovita školovanja suradnika, provođenje istraživanja, kao i izmjena informacija i novosti s institucijama unutar branše zdravstva važni su koraci za konstantni razvitak naših usluga.“, naglašava Bohl. Uspjeh i pozitivne recenzije od strane klijenata Hausengelu daju pravo biti ponosan. „Kao najbolji posrednik na području 24-satne njege nećemo živjeti na starom uspjehu, već ćemo aktivno sudjelovati u stvaranju njegovateljske branše. Zalažemo se da visoki standardi, koje smo postavili, budu prihvaćeni na globalnoj razini.“, dodaje Bohl.

Hausengel novosti
Pogled iza kulisa, najave i događaji
Sve vijesti
 Uskršnja nagradna igra

Uskršnja nagradna igra

Hausengel cijeni predanost i požrtvnost njegovatelja koji praznike provode u inozemstvu pružajući pomoć onima kojima je potrebna skrb i njega. Ne odlučuje se svaki njegovatelj za rad tijekom uskrsnih...

Ograničenja za područja s novim sojevima korona virusa - što vrijedi?

Kako bi se ograničilo širenje novih sojeva koronavirusavirusa, propisi o ulasku u Njemačku neprestano se ažuriraju. Do jučer se za ulazak državljana iz država članica Europske unije nisu primjenjivala...

Hausengel doprinosi novom poslovnom standardu na polju „24-satne njege“ – za više preglednosti i veću kvalitetu.

Takozvani oblik „ 24 -satne njege“ postaje sve važniji, dok po pitanju kvalitete ne postoji jedinstveni standard. Rezultat toga je veliki broj pružatelja usluga u zemlji i inozemstvu sa različitom...