Hausengel dobiva novo odlikovanje za najbolje usluge za klijent

U okviru neovisnog istraživanja „Deutscher Kunden-Award 2020/21“ der Deutschen Gesellschaft für Verbraucherstudien (DtGV) poduzetnička grupacija Hausengel ponovno dobiva odlikovanje za najbolje usluge za klijente u branši posredovanja njegovateljima. Od svih uspoređenih poduzeća je Hausengel, prema anketama koje su ispunjavali klijenti, zauzeo prvo mjesto te postaje dio najboljih na području pružanja usluga klijentima, kao i kvalitete ponude.

Hausengel dobiva novo odlikovanje za najbolje usluge za klijent

Njemački nagrada „Deutsche Kunden-Award 2020/21“ utemeljena je na općoj, sveobuhvatnoj državnoj anketi. Za neovisno istraživanje potrošača u obzir je uzeto više od 330.000 mišljenja kupaca o ukupno 2.261 poduzeća iz 233 branši. Anketirani klijenti čine reprezentativni presjek stanovništva te su ispitivani prema njihovim iskustvima o pojedinom poduzeću. (DtGV). Poduzetnička grupacija Hausengel je unutar branše posredovanja njegovateljima ocijenjena ovim putem: grupacija s velikim razmakom od konkurencija zauzima prvo mjesto i time dokazuje izuzetnu kvalitetu usluga u usporedbi s konkurencijom. Član hausengelove uprave, Juliane Bohl Juliane Bohl: „Zahvaljujemo našim klijentima na povjerenju! U ovo vrijeme nesigurnosti je dobra usluga za klijente važnija nego ikada prije. Naglasak stavljamo na dostupnost, sveobuhvatnu ponudu savjetovanja i primjerenu pomoć.“

Hausengel kao najbolji posrednik „24- satnoj njezi“

Hausengel već 15 godina, zu savjetovanje o njezi i profesionalnoj ambulantnoj njezi, nudi i 24- satnu njegu u domovima štićenika. Ove godine naša poduzetnička grupacija ne slavi samo obljetnicu, već i veliki uspjeh. „Radujemo se što smo i nakon focusovog odlikovanja za najbolje posrednike u njezi na području Njemačke u tzv. 24-satnoj njezi, također dobili prvo mjesto prema anketama DtGV-a“, kaže Bohl. Najbolja usluga za klijente u branši svjedoči o priznanju od strane obitelji koje su u potrazi za pomoći, kao i njihovoj rodbini. Osnivači Hausengela, članovi obitelji Wenz, su se i sami nalazi pred velikim izazovom pronaći odgovarajuću njegu i skrb za člana njihove obitelji, te poznaju brige, probleme i želje koje se javljaju u takvoj situaciji. „Našu krilaticu – u potpunosti zbrinuti – shvaćamo ozbiljno. U stalnom smo kontaktu s našim klijentima i partnerima i težimo umreženoj njezi i skrbi. Redovita školovanja suradnika, provođenje istraživanja, kao i izmjena informacija i novosti s institucijama unutar branše zdravstva važni su koraci za konstantni razvitak naših usluga.“, naglašava Bohl. Uspjeh i pozitivne recenzije od strane klijenata Hausengelu daju pravo biti ponosan. „Kao najbolji posrednik na području 24-satne njege nećemo živjeti na starom uspjehu, već ćemo aktivno sudjelovati u stvaranju njegovateljske branše. Zalažemo se da visoki standardi, koje smo postavili, budu prihvaćeni na globalnoj razini.“, dodaje Bohl.

Hausengel novosti
Pogled iza kulisa, najave i događaji
Sve vijesti

Svjetski dan sigurnosti pacijenta

Prepoznajući sigurnost pacijenta kao globalni zdravstveni prioritet, u svibnju 2019. godine na 72. Skupštini Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) sve članice su podržale Svjetski dan sigurnosti...

Dan starijih osoba

Međunarodni dan starijih osoba proglasila je Glavna Skupština Ujedinjenih naroda 1990. godine.

Cilj je naglasiti važnost osiguravanja životne sredine koja se može prilagoditi potrebama i...

Svjetski humanitarni dan

Svake godine tisuće ljudi diljem svijeta riskira vlastite živote i dovodi se u opasnosti radeći na zahtjevnim humanitarnim aktivnostima u cijelom svijetu. Rad u zemljama trećeg svijeta, koje su...